Jooksmine 07.11.2023
Autor

Halloween run 2023, osavõtjate tagasiside

Uudise pilt

Selleks, et mõista, miks Halloween run sai selline ja mitte teistsugune, on hea alustada algusest.

Marathon100 on Eesti suuruselt kuues liikumisürituste korraldaja, meie üritustel osaleb iga-aastaselt 3000-4000 inimest. Valdav osa Marathon100 liikumisüritustest on siiski virtuaalsed ehk erinevad väljakutsed ja virtuaaljooksud. Lihtsustatult – me teeme seda, mida teised ei tee.

Tavapärasel kujul oleme seni korraldanud vaid kahte jooksuüritust: kevadist Janeki maratoni ning sügisest Reinu maratoni-ühisjooksu.

Ka tänavune Halloween run pidi algselt olema virtuaaljooks.

Ent siis me nägime Halloween runi medalit. See oli niiii äge! Ja otsustasime: see medal võib panna liikuma rohkem inimesi. Tegemist oli 10nda augustiga. Heitsime pilgu Marathon100 kalendrisse ja märkasime oma üllatuseks, et Halloweenile eelneval laupäeval, 28. oktoobril on jooksukalender harukordselt hõre. Paar päeva hiljem avasime registreerisime ja otsustasime, et Marathon100 Halloween run peab olema lihtne ja selge üritus. Distants selline, et kõigil on võimalik osaleda. Distantse ja stardiaegu täpselt üks. Ajalimiit pikk. Jookse või kõnni. Lihtne ja kerge rada. Ilma joogipunktita, sest muidu tuleb leida korduvkasutatavate nõude teenusepakkuja.

Kohe tellisime ka medaleid juurde. Tootja tuli vastu ja tegi lisaks algsele 150le medalile veel 150 medalit erakordselt kiiresti valmis. Septembri lõpus küll selgus, et tuleb veel kiiremini veel 200 medalit valmis teha.

Kui olime veendunud, et medaleid jagub kõigile, oli aeg hakata mõtlema muudele küsimustele. Taotlesime avaliku ürituse luba. Taotlesime Kulkast toetust. Tellisime WCd ja prügikastid. Tellisime stardikeskusse telgid, lauad, toolid, nagid, jms. Tellisime suunanooled ja sildid. Käisime karnevalipoest Halloweeni kraami hankimas. Tellisime diplomikujundused. Ostsime vee ja šokolaadibatoonid. Tellisime kleepsud. Küsisime appi fotograafi. Hõikasime Facebookis kas keegi oleks valmis vabatahtlikuks appi tulema.

Muusikast loobusime, sest metsas elektrit ei ole ning generaatoriga ei tahtnud jändama hakata. See oli tegelikult viga. Muusika annab alati nii palju juurde.

Võistluspäeval, kui osavõtjad hakkasid starti tulema, nägime, et Halloween on ju jooksmiseks lausa mõeldud! Osavõtjad olid nii ägedate kostüümide ja maskidega tulnud ja oma väljanägemisse panustanud, et korraldajal jäi üle ainult vaadata ja imestada. Jummala äge! Miks keegi varem ei öelnud, et võiks Halloween runi teha! Eks head mõtted tulevadki juhuse tahtel.

Niisiis, teeme ka järgmine aasta. Vähemalt sama ägeda. Ja proovime mõne koha pealt veel vinti peale keerata. Kuigi tegelikult – osavõtjate tagasiside oli väga hea. 4,81 punkti viiest. Aitäh!

PS Kõige parema hinnaga saad 2024.a. Halloween runile regada ainult veel täna, 7. novembril. Nii et kasuta võimalus ära. Hind on tavahinnast siiski 25% soodsam. Veerandmuidu. Rega siinsamas: https://marathon100.com/my

Fotod: Tõnis Tõnström

Osavõtjate kommentaarid:

TPsid rajal polnud aga sellise ilma ja nii lühikese raja peale pole seda vajagi.

Hea rada, hästi märgistatud, hea korraldus!

Raja osas märge et kuna samal teel jooks sinna ja tagasi siis võiks veidi rohkem rõhutada et hoitaks ikka paremale äärde. Järgmine aasta jälle!

Järgmisel korral võiks tulla meeleolu loomiseks kõlaritest mõnusat muusikat vms.

Diplomid võiks olla, näiteks virtuaalsed või digitaalsed, nii et igaüks saab ise omale soovi korral diplomi välja printida hiljem.

Kiidusõnad korraldajale, väga mõnus üritus oli! Järgmisel aastal osaleme kindlasti!

Muusika stardis ja rajal ümberpööramise ajal

Kuna ilm oli lumine ja niiske, oleks finišis hea olnud soe tee.

Rada võiks kulgeda metsas. Järve mets asukohana on super. Kuna tegemist on hilissügisese jooksuga siis metsarada oleks jalgadele leebem, kui lumemärg asfalt. Kindlasti ka vsheldusrilkam. Muidu aga 5+ üritus ja tore algatus hilissügisesse.

Võistluskeskus ja kohapealne melu täiesti puudulik. Jooksjatele rajal võiks olla mingeid meeleoluloojaid

Jooks oli tipp top. Värske ja vaikne rada ning äge medal Aitäh! :)

Väga viisakas teenindus ja positiivne vibe. Rada oli hästi tähistatud, kõik selge ja arusaadav. Medal oli uhke ja tõeliselt positiivne elamus kogu päevaks. Näha on, et sealne kollektiiv teeb asja südamega. Suur tänu! Kohtume varsti jälle! ☺️

Kõik oli superäge! Mõnus õhkkond! Aitäh korraldajatele! Ajavõtuapsakad on pisiasi. 🙃

Jõudu jaksu täitsa vahva üritus oli!

Et rohkem hoogu lisada ürituse eripärale, võiks kaaluda ka parima kostüümiga jooksja väljavalimist (väike preemia/auhind/meene sinna juurde).